اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری

ساخت وبلاگ

کراتینه موها

زمانی که کراتینه موها را توسط آرایشگر متبحر خود با مواد درجه یک انجام دادید، این پایان کار نیست. برای حفاظت موهای درخشان خود باید مراقبت‌هایی نیز انجام دهید. ماندگاری کراتینه بین ۳ تا ۶ ماه برای هر شخصی با توجه به ساختار مو متفاوت است. این مراقبت‌ها هرچقدر بهتر و اصولی‌تر انجام شود، کراتینه موهای شما دوام بیشتری خواهد داشت. کراتینه موها، شما را در آرایش مو و رنگ کردن آن محدود نمی‌کند؛ اما لازم است مراقبت‌های بیشتری به خصوص روزهای اول از موهای خود داشته باشید تا این نتیجه زیبا را تا مدت‌ها داشته باشید. در ادامه این مقاله به شما مراقبت‌های لازم برای بعد از کراتینه مو را توضیح می‌دهیم.

حمام کردن بعد از کراتینه مو

بهترین کار این است که از آرایشگر خود نحوه شستشو را بپرسید؛ چون این موضوع بستگی به مواد کراتینه روی موهای شما دارد. اما به طور معمول بعد از کراتین مو به مدت ۲ الی ۳ روز از شستشوی موهای خود پرهیز کنید. با این کار مواد کراتینه به خوبی روی موهای شما می‌نشیند.

همچنین از شامپو و ماسک ویژه کراتینه استفاده کنید. با آرایشگر خود مشورت کنید. بسیاری از آرایشگاه‌ها معمولا خود این محصولات را برای فروش به مشتریان در اختیار دارند. شامپوهای کراتینه حاوی پروتئین جهت حفظ ساختار مو، درخشندگی مو و جلوگیری از وز شدن مو می‌شوند.

برای شستشو با شامپو کراتینه بهتر است فقط یکبار از شامپو استفاده کنید و بعد از آن مقداری از ماسک موی کراتینه را بر روی ساقه مو پخش کنید و اجازه دهید حدود ۳ دقیقه روی موها بماند و سپس به آرامی شستشو دهید.

یک توصیه دیگری که می‌توانم به شما بگویم این است که تا حد ممکن میزان شستشوی موها را کاهش دهید. شستشوی مداوم موها باعث می‌شود عمر کراتینه موها کمتر شود.

نگران کثیف شدن موهای خود نباشید؛ قبل از مراجعه به آرایشگاه موهای خود را بشویید، با این کار هم موهای‌تان تمیز می‌شود و هم آماده جذب کراتین می‌شود. البته ممکن است آرایشگرتان خود این کار را انجام دهد.

آرایش مو بعد از کراتینه مو

شما بعد از کراتینه موها شاهد تغییر شگفت انگیز آن می‌شوید. شاید بعد از هر حمام وقت زیادی جهت صاف کردن موها با سشوار و دستگاه‌های دیگر صرف می‌کردید. اما بعد از کراتینه تنها با شانه کردن مو شاهد صاف شدن آن می‌شوید.

البته بهتر است اگر قرار است در منزل بمانید فرصت خشک شدن را به موها بدهید و تا حد ممکن از سشوارها استفاده نکنید. با این کار از آسیب به ساقه موها توسط حرارت ایجاد شده جلوگیری می‌کنید.

اسپری‌های محافظت از مو در بازار وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را قبل از سشوار بر روی ساقه موها اسپری کنید.

تا سه روز بعد از انجام کراتینه از بستن موها توسط کش سر، گیر و هر نوع گل‌سری پرهیز کنید. توجه داشته باشید که یک ماده خارجی روی موهای شما قرار گرفته است، در صورت بستن با وسایل، امکان شکستگی مو و یا حالت گرفتن آن بالاست.

اگر پس از مدتی در قسمت انتهایی موهای خود شاهد دوشاخه شدن مو شدید، نگران نباشید؛ این مشکل ممکن است قبل از کراتینه موها هم برای شما پیش بیاید. کاری که می‌توانید انجام دهید این است که حدود یک سانتی‌متر از انتهای ساقه مو را کوتاه کنید. این کار را خودتان نیز می‌توانید انجام دهید اما به دلیل نداشتن تجربه کافی و نداشتن دسترسی به  قسمت پشت موها ممکن است فرم نامناسبی به موها دهید. به آرایشگاه مراجعه کنید و با خیال راحت موخوره موها را از بین ببرید.

بهتر است برای روزهای بعدی در هنگام شب موهای خود را به آرامی ببندید یا داخل کاور نرمی قرار دهید. با این کار از کشیده شدن ناخودآگاه یا زیر بالش ماندن مو جلوگیری می‌کنید.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 83 تاريخ : يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 17:16

زیبایی مو

میانسالی دوره‌ای بسیار حساس برای بسیاری از افراد است. این حساسیت به‌خصوص در زنان بیشتر احساس می‌شود. آنها در دوران میانسالی احساس شکستگی، پیر شدن و از دست دادن زیبایی دوران جوانی را در خود کشف می‌کنند. اگرچه دور از انتظار نیست که در میانسالی تا حدودی آن شادابی و جوانی سال‌های قبل را نداشته باشید؛ اما در اغلب موارد احساس شما شدیدتر از آنچه در واقعیت وجود دارد، خواهد بود. یکی از حساس‌ترین بخش‌های صورت، موهای شماست. در واقع داشتن موهای سالم و زیبایی مو در میانسالی، می‌تواند تا حدود زیادی بر زیبایی چهره شما موثر باشد. در این نوشته می‌خواهیم سه توصیه مهم برای حفظ زیبایی مو در دوران میانسالی را با شما مطرح کنیم.
فراموش نکنید که مقهور نام میانسالی نشوید؛ در این سن شما تفاوت ظاهری خاصی با دوران جوانی ندارید. هنوز به اندازه کافی زیبا هستید؛ و می‌توانید با رعایت نکاتی ساده احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.

یک رنگ موی مناسب انتخاب کنید

مهم‌ترین دلیل احساس ناخوشاید در میانسالی، نه تغییر واقعی ظاهر، بلکه اهمیت ندادن به آن است. اگر می‌خواهید در میانسالی نیز مانند دوران جوانی زیبایی مو و جذاب داشته باشید؛ بسیار مهم است که به اندازه دوران جوانی و حتی بیشتر، به فکر مراقبت و زیبایی موهای‌تان باشید. یک رنگ موی جذاب می‌تواند تا حدود زیادی به تغییر موها و تغییر چهره شما کمک کند. لازم نیست هر رنگ عجیب و تازه‌ای را روی موهایتان امتحان کنید؛ اما با این توجیه که این رنگ مناسب سن شما نیست؛ از آنچه دوست دارید نگذرید. بررسی کنید که چه رنگ‌هایی شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد. به‌طور معمول چهره خانم‌‎های ایرانی با رنگ‌های تیره جوان‌تر به نظر می‌رسد.
استفاده از رنگ مو می‌تواند رشته موهای سفید محدود و احتمالی را نیز بپوشاند؛ و از این نظر هم احساس بهتری را در شما ایجاد کند.

به مدل موهای‌تان فکر کنید

یک عقیده قدیمی و بدون پشتوانه می‌گوید که بلند کردن مو، کار دختران جوان است. این عقیده را دور بریزید؛ و داشتن موهایی بلند و زیبا را در میانسالی امتحان کنید. به‌طور معمول داشتن موهای بلند چهره شما را جوان‌تر نشان می‌دهد؛ همچنین این مدل مو باعث می‌شود برای مراقبت از آن وقت بیشتری گذاشته و دوباره به چهره خود اهمیت بدهید. البته الزامی نیست که حتما از مدل موهای بلند پیروی کنید؛ اما بسیار مهم است که مدل مویی را انتخاب کنید، که برای شما دلنشین باشد.

فکری برای موهای کم پشت کنید

یکی از عوارض میانسالی کم‌پشت شدن موهاست. الگوی طاسی در زنان و مردان متفاوت است. زنان به‌طور معمول در تمامی بخش‌های سر دچار کم‌پشتی می‌شوند. این ویژگی کمک می‌کند تا بتوانند به روش‌های ساده‌ای و بدون انجام کاشت مو، از داشتن موهایی پرپشت و زیبا بهره ببرند. یکی از این روش‌های جذاب و تقریبا دائمی، استفاده از اکستنشن مو است.
اکستنشن مو به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. از جمله این روش‌ها می‌توان به روش دوخت مو، روش چسب کراتین، استفاده از رینگ و کلیپس مو اشاره کرد. روش اول و دوم به نسبت سایر روش‌ها دوام بیشتری دارد و تا چند ماه، می‌توانید از آن استفاده کنید.
اکستنشن مو  رشته‌های زیادی از موهای طبیعی را به ریشه موهای اصلی شما پیوند می‌زند؛ و موهایی زیبا و پرپشت را برای شما به ارمغان می‌آورد. این موها به راحتی قابل شستشو و حتی رنگ کردن هستند؛ و به خوبی با چهره و سایر موهای شما هماهنگ می‌شوند.
در نهایت فراموش نکنید که در سنین میانسالی، استفاده از مواد بهداشتی مراقبت کننده و توجه هرچه بیشتر به پوست و مو، می‌تواند شما را چندین سال جوان‌تر نشان دهد.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 14:22

موهای صاف

داشتن موهای صاف آرزوی درصد بسیار زیادی از جامعه است. در واقع یکی از معیارهای زیبایی مدرن، داشتن موهایی صاف و یک‌دست است. به همین دلیل روش‌های گوناگونی برای صاف کردن موها اختراع و پیشنهاد شده است. اگر شما هم در گروه افراد دارای موهای فر و مجعد هستید؛ احتمالا دست کم یک مرتبه در زندگی به این فکر کرده‌اید که کاش موهایی صاف داشتید. موی صاف علاوه بر زیبایی مزایای دیگری نیز دارد. از جمله اینکه این موها راحت‌تر شانه شده، بهتر حالت می‌گیرند و انتخاب های بیشتری را برای مدل مو، پیش روی شما قرار می‌دهند. در این نوشته به معرفی چهار روش معمول و موثر صاف کردن موها پرداخته‌ایم. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید؛ با ادامه این نوشته همراه ما باشید.

مواد نرم‌کننده و تقویت‌کننده مو

استفاده از مواد نرم‌کننده مو یک روش کلی و تدریجی است. استفاده از شامپوهای نرم‌کننده کمک می‌کنند که موهای مجعد، نرم‌تر شده و راحت‌تر صاف شوند. در واقع از مواد نرم‌کننده نمی‌توانید انتظار معجزه داشته باشید؛ اما اگر می‌خواهید هنگام استفاده از سایر روش‌ها نتیجه بهتری بگیرید؛ شامپوهای نرم‌کننده بهترین پیشنهاد است.

همچنین استفاده از مواد تقویت‌کننده مو از جمله روغن‌های گوناگون، در صورتی که علت وز شدن موهای شما، ارثی نبوده و ناشی از خشکی بیش از حد باشد، می‌تواند موثر واقع شود. در واقع این مرحله به روش‌های مراقبت از مو اشاره می‌کند.

سشوار و اتوی مو

این روش‌ها را باید از قدیمی‌ترین کارها برای داشتن موهای صاف دانست. روش‌هایی که هنوز هم به‌خوبی کار می‌کنند؛ و در صورت استفاده درست موهایی کاملا صاف را برای شما به ارمغان می‌آورند.

البته استفاده از سشوار و اتوی مو معایبی هم دارد. در درجه اول استفاده مداوم از این روش می‌تواند به موهای شما آسیب بزند. قرار گرفتن مداوم در برابر حرارت باعث می‌شود ساختار مو آسیب دیده و به مرور موهای شما اوضاع بدتری پیدا کند. همچنین این روش کاری موقتی است؛ و موهای شما را تنها برای چند ساعت به شکل دلخواه نگه می‌دارد. نقطه ضعف دیگر این روش میزان اثرگذاری آن است. در واقع این روش برای موهای کاملا فر پاسخگو نخواهد بود. در نهایت وقت‌گیر بودن انجام روزانه این کار، موجب می‌شود بسیاری از افراد استفاده مداوم از سشوار و اتوی مو را فراموش کنند.

کراتینه کردن مو

استفاده از  کراتین مو  را باید موثرترین روش برای صاف کردن مو دانست. روشی که علاوه بر مزایای بسیار زیاد، تقریبا بدون عیب است. حتما می‌دانید که ماده اساسی تشکیل‌دهنده مو کراتین است. در واقع اگر موهای شما صاف نیست؛ به این معنی است که میزان کراتین در موی شما پایین‌تر از حد معمول است. این کمبود ممکن است به صورت ارثی یا اکتسابی باشد.

به هر حال روش ساده حل این مسئله افزودن مستقیم کراتین به موهای شماست. در این روش که به آن کراتینه کردن مو می‌گویند؛ با استفاده از ماده کراتین و فرمالدئید و به کمک اتوی مو، کراتین به صورت مستقیم وارد بافت مو شده و همچنین لایه‌ای رو موهای شما ایجاد می‌کند. مزیت این روش آن است که از طریق تقویت ساختار موها به صاف شدن مو کمک می‌کند. سادگی انجام پروسه کراتینه کردن مو که توسط متخصص این کار و در زمانی حدود یک ساعت انجام می‌شود؛ و دوام بالای آن که موهای شما را به مدت چند ماه کاملا صاف و زیبا نگه می‌دارد؛ کراتینه کردن مو را به بهترین گزینه برای داشتن موهای صاف تبدیل کرده است.

گلت کردن مو

این روش نیز یکی از روش‌های قدیمی موهای صاف است. در این روش با استفاده از ماده‌ای به همین نام، موها صاف می‌شوند. در این روش نیز موهای شما به مدت چند ماه صاف باقی می‌ماند. اما حقیقت آن است که گلت کردن مو برعکس کراتین مو، با ایجاد شکست در ساختار موهای مجعد و فر، باعث صاف شدن آنها می‌شود. پس انجام این کار به صورت مداوم می‌تواند آسیب‌های زیادی را برای موهای شما ایجاد کند.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 78 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 13:03